Post by blansocorsungter on Mar 5, 2022 13:58:09 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Block Puzzle: Diamond Star ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Block Puzzle: Diamond Star IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ hakkeroitu kultaa ▞▞▞
▞▞▞ Block Puzzle: Diamond Star 2022 version ▞▞▞
Pidän tavasta, jolla voit muuttaa lohkojen suuntaa katsomalla lyhyen videon!
Vihaan koko kuvan heiluttavaa liikettä, kun juuri asetetut palikat menevät paikoilleen!
Annoin sille yhden tähden yksinkertaisesta syystä. Miksi minun täytyy katsoa mainos vain voidakseni kiertää lohkoja? Poistettu.
Hyvä peli
Hyvää työtä te kaverit. Kiertokäytäntö tai vaihtoehdot tekevät pelistä upean. Se on hauska peli stressin purkamiseen ja poissaoloon. Kiitos
पदॅधछोऐऐ
Kiitos, että en pysty g no my top it to m
Se on hieno peli
Roskamainokset jokaisen pelin jälkeen!
TÄYDELLISIÄ...pitää kiinnostuksesi...HAASTEITA Et ole koskaan tylsää...täysin koukuttava...kiitos tekijöille...upea värien kokonaispaketti...
Block Puzzle: Diamond Star Slagalice wzj
Erittäin kiva
Upea peli, pelaa sitä joka päivä! Erittäin nautittavaa joka kerta, myös hyvin toteutettu.
Superpeli, mutta pelaamisen jälkeen tulee aina mainoksia, ole hyvä ja hallitse sitä. Mutta pidän tästä pelistä. Siri. Pochanapally
Valitettavasti tässä pelissä on maksimipisteet. Pisteen 1,9 m jälkeen pelit roikkuvat eivätkä voi poistaa palikoita
Hyvä sovellus
Ei paha
Surkea kokemus. En halua katsoa videota pyörittääkseni.
Se on loistava peli, ei paljon, mutta se on hyvä peli
Palapeli: timantti
jaime s jeu
Pidän todella tästä sovelluksesta
Ihana peli, rakastan sitä, kun olin vapaa, pelaan aina tätä peliä, se on erittäin tyydyttävä peli ilman mainoksia ja lohkojen värit ovat erittäin hyviä
Arcademy: Live Claw Machines Arcade zaen
Se on erittäin mielenkiintoinen peli, joka auttaa sinua ajattelemaan strategisesti. Älä koskaan kyllästy siihen!!!
Se on niin kivaa
kiva peli mutta
Hyvä peli ladata
Se on niin hauskaa ja koukuttavaa
Erittäin rentouttavaa. Ei ostopaineita. Maksu lyhyet mainokset...Rakasta sovellusta.
😂
Loistava! Vähemmän lisäyksiä. Helpompi käsitellä muotoja.
Mikä sovellus niin kiva
Ihana kaunis Block-pulmapeli kiitos, paljon ja kiitos paljon myös kauniista viestistäsi ja kiitos paljon päivityksestä Hyvää turvallista ja terveellistä lomaa👍👍😀😀🌹🌹❤️❤️
Kokemukseni tästä pelistä oli hauska ja haastava. Peli ei ole helppo, mutta ei myöskään liian vaikea. On päivittäin haasteita, joissa voin suorittaa yhden palapelin joka päivä. Kun kaikki haasteet on suoritettu yhden kuukauden ajan, ansaitsen pokaalin. Lisäksi on klassinen tila pisteille. Koska asensin tämän pelin eilen, yritän päästä kiinni päivittäiseen kalenteriin. Toistaiseksi olen nauttinut pelistä ja toivottavasti jatkan pelaamista.
Pidän pelistä todella niin kauan kuin se ei kerro minulle, että b päivitetään, anna minun nauttia siitä täysillä
pelin purkautuminenp
Mielenkiintoinen peli
Loistavaa
Eliana Mikhael
Pidän todella tästä pelistä, nautin siitä vain siksi, että siinä on liikaa mainoksia
Peli on värien tapaan erittäin mielenkiintoinen ja se on erittäin houkutteleva tykätä. Ihminen voi oppia tästä pelistä niin paljon
Lataa nai vayana
Ei apua opastamiseen. Riippumatta saamastani pistemäärästä, se kertoo minulle, että peli on ohi.
Bandar kuta